This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts. Backup cache in use.
Click to show error

Error: Error validating access token: The session has been invalidated because the user changed their password or Facebook has changed the session for security reasons.
Type: OAuthException

Mõned head ja lihtsad meeldetuletused liikumisharjumuste tekitamiseks ja hoidmiseks 😎👇

#Repost @nkkohilagumnaasium
• • • • • •
Hei, liikumissõbrad! Loodan, et 2021 on alanud kõigil aktiivselt. Seekordne postitus räägib pisut motivatsioonist, eesmärkidest ja nende hoidmisest. Aasta algus on paljudele uueks stardiks - motivatsioon on kõrgem kui muidu ning indu ja tahtmist jätkub. Siin mõned lihtsad, kuid meeldetuletamist väärt soovitused minult!

🔶️Esimene asi, mis aitab mul liikumiseesmärke ja endale antud lubadusi pidada, on mu märkmik, kuhu kirjutan enda nädala eesmärgid - mis trenni plaanin teha, kas käin lihtsalt kiiremal jalutuskäigul või teen hoopiski puhkepäeva (sest ka neid ei tohi unustada). Nii on ka trennist raskem viilida, sest kes see ikka tahab päeva lõpuks nimekirja tegemata jäänud asju 😉

🔷Teiseks jälgin sotsiaalmeedias inimesi, kes on oma aktiivse eluviisiga mulle eeskujuks ja kelle tegevus inspireerib mind. Üks nendest on näiteks Coach Sandra Raju. Soovitan leida endale inimene(sed), kes on sullegi eeskujuks ja motiveerivad. Nendel päevadel, kui endal on raskem vunki leida, võib teadlikult täidetud sotsiaalmeedia sisu suureks abiks olla.

🔶️Kolmas sarnaneb pisut teise punktiga, kuid hõlmab inimesi, kes on palju lähemal – sõbrad, tuttavad, töökaaslased ja õpilased. Väga põnev on kuulata, milliste spordialadega inimesed tegelevad. Sageli kuulen õpilasi rääkimas jalgpallist, tantsimisest või mõnest teisest trennist kuhu õhtul peale kooli suundutakse. Ka minu enda sõprade seas on palju aktiivse eluviisiga inimesi – kes käib jõusaalis, kes rühmatreeningutes. On ka neid kes tegelevad aktiivselt käsipalli, suusatamise, tennise, ujumise või pilatesega. See on nii huvitav ja kõiki neid spordialasid tahaks ju proovida! 🔷️Seetõttu tuleb siit neljas ja viimane soovitus - kui tunned, et motivatsiooni on vähe, siis paku ise oma sõbrale-tuttavale, et soovid proovida tema poolt harrastavat treeningut. Usu mind, see toob sulle endale värskendust ja uut hingamist ning kes teab, ehk leiad endale uue ja põneva treeningharjumuse?

#liikumakutsuvkool #liikumislabor #õpetajateliikumisrõõmuaasta #liikumiseksloodud #liikumisentusiast
... Näita rohkemNäita vähem

Vaata FB-s

Uus aasta on alanud ning pärast õige pikka pausi algas uuesti ka kool - osalt tavalises õppevormis, osalt distants- või hübriidõppena.
Nüüd ongi paras aeg välja kuulutada jaanuarikuu teema!

Jaanuar on meie liikumisrõõmu kalendris tiimitöö kuu. Kutsume sel kuul kõiki üles oma kolleegidega koostööd hoidma ja tugevdama, sest hea meeskonnatöö on suurte ja püsima jäävate algatuste A ja O.

Ka Liikuma Kutsuvates Koolides tegutsevate tiimide kogemused räägivad siin üht keelt: hästi toimiva ja ühtehoidva tiimiga saab koolis julgeid algatusi algatada ellu viia ja pikkamisi koolielu tavapäraseks osaks muuta.

Mis hoiab algatustiimi toimivana?
Neli õppetundi Liikuma Kutsuvatest Koolidest:
1. kestlik töökorraldus - tiimis on ülesanded hästi jagatud, kohtutakse parasjagu tihti, liikmed saavad puhata, kui seda vajavad;
2. parajalt võimalusi - meeskonnal peaks olema piisavalt autoriteeti muutuste elluviimiseks;
3. koolijuhi tugi - direktor tunneb tiimi tegevuste vastu huvi, toetab vahenditega, tunnustab ja väärtustab;
4. mitmekesisus - toimivas tiimis on parajalt palju liikmeid nii klassi- kui aineõpetajate, õpilaste kui juhtkonnaliikmete, kuid miks mitte ka lapsevanemate seast.

Mida veel teha saab?
Liikuma Kutsuva Kooli grupis www.facebook.com/groups/liikumakutsuvkool sai just täna täis 3000 liiget! Grupis jagavad koolid pea igapäevaselt oma meeskondade väljasõitusid või jalutuskäike.
Seega tundub, et tiimitöö toetamiseks on hea mõte ka üheskoos metsa, rappa või kasvõi linnamatkale minna!
... Näita rohkemNäita vähem

Vaata FB-s

Mõned mõtted Tuuli Muistna poolt, kuidas tihedas detsembrikuus õpetajana liikumisrõõmu hoida 🎅❄👇

#Repost @nkkohilagumnaasium
• • • • • •
Detsember on täistuuridel käimas! Õpetajatele tähendab see kibekiiret perioodi - viimaseks nädalaks on vaja ette valmistada distantsõppe tunnid ning mõelda ümber esialgselt plaanitud jõulupeod. Energiat kulub palju (pühade)kohustustele ning paratamatult võib juhtuda, et stressitase tõuseb liiga kõrgele. Liikumislabori liikumiskalendri detsembrikuu kutsub aga üles mitte unustama iseennast ning sedasama soovin ka mina kõigile südamele panna. Leidke aega endale - tantsige, kuulake muusikat, pidage vaikuseminuteid.

Mina käisin tantsutrennis ühe oma pikaajalise tantsutreeneri Kertu Valjala juures, kelle lahkel loal jagan ka tema poolt koostatud jõulu tantsumuusika muusikalisti Spotify keskkonnas:
👉https://spoti.fi/3oMOszW.👈

Tantsuminuti/tunni saab ideaalselt korraldada ka läbi videovahenduse - võtke "kaasa" kolleegid, õpilased või tantsige üksinda, sest üks on kindel - tantsimine tõstab tuju, alandab stressi ning annab head energiat terveks päevaks - minu ausõna! 🙂

Eelmisel nädalal, kui koolid olid veel avatud, mängisin ma enda kolleegidele ka liikumispäkapikku. Liikumispäkapikud, kes peavad kinni riigi poolt kehtestatud nõuetest, liiguvad ka distantsõppel, postitades oma väljakutseid näiteks e-maili teel. 😉 Teine võimalus on kirja pandud väljakutsed otse kolleegi postkasti viia. Selle variandi kasuks räägib ka see, et lisaks sellele saab päkapikk ka ise samme koguda ning ei unusta liikudes ära iseennast. 🙂

Lõpetuseks tuletan meelde avada iga päev üks aken Liikuma Kutsuva Kooli advendikalendrist - sealt saab palju toredaid ja lõbusaid ideid, kuidas oma päeva aktiivsust lisada!

#liikumakutsuvkool #liikumislabor #õpetajateliikumisrõõmuaasta #liikumisentusiast #aktiivnejõuluootus #kohilagümnaasium
... Näita rohkemNäita vähem

Vaata FB-s

Uus nädal on käima läinud. Ja Tuuli Kohila Gümnaasiumist on jaganud oma lugu, kuidas tema oma päevas selle liikumisaja leidis. Loe, ehk saad mõne mõtte siit eneselegi 😉👇

#Repost @nkkohilagumnaasium
• • • • • •
Aeg järjekordseks @liikumislabor postituseks!
Seekord räägin veidi sellest, kuidas mina leian aega sportimiseks, ning jagan mõned soovitused. Enne ametlikult õpetajana tööle asumist oli mul mure, kuidas õpetaja töö kõrvalt säilitada aktiivne eluviis. On ju teada, et sageli ei lõpe õpetajate tööpäev tundide andmisega, vaid läheb edasi järgnevate päevade ettevalmistustega.
**
Kui ma oma tunniplaani sügisel kätte sain, selgus, et mul on kõikidel tööpäevadel vähemalt üks vaba tund. Mõni päev kattus see ka söögivahetunniga, mis pikendas minu päevast pausi veelgi. Esialgu plaanisin selle aja kulutada tundideks ettevalmistamisele, kuid taipasin ruttu, et minu jaoks see ei sobi, sest mõtete ümberlülitamisele kulub päris palju aega. Lisaks vajas aju peale kahte-kolme antud tundi ka puhkust.
**
Otsustasin selle pausi täita hoopis liikumisrõõmuga!
**
Nüüd sisustangi vaba tunni kas jooksmise/jalutuskäigu või jõusaaliga. Mõtted saab korraks eemale, aju saab vaheldust ning tundi läheb tagasi veelgi rõõmsam õpetaja, kelle 30 min aktiivset liigutamist päevas on tehtud!
**
Jagan mõned soovitused, kuidas ennast koolipäeva jooksul rohkem liikuma motiveerida:

1. Kui Sa seda veel ei tee, siis proovi käia liigutamas ennast mõnel vabal tunnil. Ehk sobib sinulegi aktiivne paus päevas? 🙂

2. Kui Sul ei ole päevas vabu tunde, siis proovi leida see aeg peale tunde - mine kasvõi jalutuskäigule. Võta kaasa kolleeg/sõber-sõbranna või kuula samal ajal muusikat/head podcasti. Minu enda lemmikud on näiteks Õpime koos , "Be 1st" Sportland Eesti, „Pearaadio: vaimse tervise podcast“ ja Täitsa Pekkis.

#õpetajateliikumisrõõmuaasta #liikumislabor #liikumisentusiast #liikumineteebrõõmsaks #liikumakutsuvkool
... Näita rohkemNäita vähem

Vaata FB-s