Vajalikud vahendid:

Magnetid või kriidid

Tegevuse kirjeldus:

1. Klass jaotatakse 2-6 võistkonnaks, igal tiimil on 3 magnetit.
2. Õpetaja joonistab tahvlile iga võistkonna paari jaoks trips-traps-trulli mänguvälja.
3. Kummastki võistkonnast liiguvad õpilased kordamööda tahvli juurde ja asetavad oma magneti mänguväljale.
4. Võidab võistkond, kes saab enne täis ühe rea või diagonaali.
5. Kui nupud on laual ja võitu pole, siis iga järgmine mängija tõstab oma võistkonna mängunupu ühekaupa ümber.
6. Mäng käib kuni ühe võistkonna võiduni ja mängida võib mitu korda.

Erinevad võimalused:

– Trips-traps-trulli mängulaua saab ise ka looduses olemasolevatest vahenditest moodustada.