Vajalikud vahendid:

Hea, kui on eelnevalt valmis mõeldud küsimused hetkel õpitava teema kohta.

Tegevuse kirjeldus:

  1. Iga õpilane saab endale ühe tunni teemaga seotud küsimuse, mis on kirjutatud väikesele paberile. Kõik osalejad seisavad ringis nägudega sissepoole.
  2. Üks mängija kõnnib osalejate selja taga, ringist väljaspool ning patsutab ühe osaleja õlale. Vastav õpilane kõnnib seejärel vastassuunas ümber osalejate ühe ringi kuni ta kohtub esimese mängijaga.
  3. Seejärel esitab üks õpilane teisele oma küsimuse ja teine vastab. Nüüd esitab oma küsimuse teine osaleja ning kaaslane vastab. Kui mõlemad on küsinud-vastanud, lüüakse patsu, keeratakse ringi ja joostakse kiiresti vaba koha peale ringis.
  4. Kes jäi ilma kohata ongi järgmine õlale koputaja.

Näpunäiteid:

  1. Mida kiirem on tegutsemine, seda toredam.
  2. Küsimused võiks olla võimalikult lihtsad, et saaks kiiresti vastata ja edasi mängida.
  3. Sobib ideaalselt näiteks sõnavara, korrutustabeli või miks mitte ka valemite kinnistamiseks.