Digiturvalisuse mäng, mida saavad kooli vanemad õpilased noorematega vahetundides läbi viia nii koolimajas sees kui õues.

Sobilik vanus: 7-9a õpilased
Ajakulu: 10 minutit
Mäng õpetab internetiriske analüüsima.

  • Kui lapsed on jagunenud, algatab kumbki mängujuht oma rühmaga arutelu, miks õpilased selle valiku tegid ja milline oleks õige tegu.
  • Kui muusika käib, tantsivad lapsed vabalt. Kui muusika peatub, jäävad õpilased kivikujuna paigale. Mängujuht loeb ette ühe väite (näiteks „enne uue mängu mängimist küsin vanematelt luba“ või „vajutan reklaamile, mis lubab tasuta auhindu“).
  • Õpilased peavad otsustama, kas selline tegevus on mõistlik või mitte. Selleks jooksevad nad vastavalt rõõmsa näo või kurva näoga silti hoidva mängujuhi juurde.

Vajalikud vahendid: 

Muusika, pildid (rõõmus ja kurb nägu)

Rohkem digipädevusi arendavaid vahetunnimänge leiate meedia.ut.ee/vahetunnimangud

Küsimuste/ettepanekute korral kirjutage palun Inger Klesmentile (inger.klesment@ut.ee)