
Tegevuse kirjeldus:
- Õpilased võtavad paari ja mängitakse hüpates kivi-paber-kääre.
- Õpilased loevad “kivi-paber-käärid-üks-kaks-kolm” ja sõna “kolm” ajal hüppavad oma valitud eseme järgi õigesse asendisse. Hüpates “KIVI” on jalad koos, “PABER” on jalad harkis ning “KÄÄRID”on jalad ristis.
- Kivi võidab kääre, kaotab paberile. Paber võidab kivi, kaotab kääridele. Käärid võidavad paberit, kaotavad kivile.
Erinevad võimalused:
- Võib kasutada liikumispausina kui ka näiteks grupi kaheks jagamisel (üks võistkond on võitjad, teine kaotajad).
- Võib proovida mängida nõnda, et paarilisega mängides läheb kaotaja võitja selja taha. Seejärel leitakse uued vastased. Hüüdes ja hüpates “kivi-paber-käärid-üks-kaks-kolm” hüppab nii kolonni esimene, kui ka kõik need õpilased, kes tema selja taga mängivad. Jällegi liigub kogu kaotajate võistkond võitjate selja taha. Mängitakse kuni on moodustunud kaks pikka “ussi” ning võidab see võistkond, kes viimase “lahingu võidab”.