Vajalikud vahendid:
Sildikesed arvujärkudega (1-ruudu suurused, 10 ruudu suurused, 100 ruudu suurused).
Tegevuse kirjeldus:
- Õpilastele jagada arvujärgud.
- Kutsuda klassi ette õpilasi (suvaliselt, osadel on käes ühelist tähistav ruuduke, osadel sajalise paber jne).
- Õpilased moodustavad järkude järgi kolm kolonni (ühelised üksteise taga kolonnis, nende kõrval kümneliste kolonn ja kolmandana sajaliste kolonn. Mõnikord võib mõni kolonn ka tühjaks jääda).
- Visuaalselt kontrollivad oma kohal olevad õpilased kas järkudega õpilased on õiges kolonnis.
- Seejärel peavad õpilased klassis arvutama, mis arvuga on tegu (621 kui sajaliste reas on 6 last ja kümneliste reas 2 last, üheliste sildiga üks laps).