
Vajalikud vahendid:
Põrandal hüppe kaugusele paigutatud sammumarkerid/ tasakaalupadjad/ ajalehed vms, tunni teemale vastavad küsimused/väited.
Tegevuse kirjeldus:
- Sammumarkerid pannakse maha.
- Õpilased võtavad jalanõud jalast ning õpetaja hakkab vastavalt tunni teemale ütlema või näitama seinale küsimusi/väiteid.
- Eelnevalt lepitakse kokku, mis juhul peab kohta vahetama ja mis juhul padjale jääma.
Võimalikud variandid:
Matemaatikas: paaris ja paaritud arvud; erinevad nurgad; peastarvutamine.
Eesti keeles: erinevad sõnaliigid; teema komaga või komata.
Materjalid:
Peale hüppamiseks võib printida paberile aastaajale või tähtpäevale sobilikke kujundeid. Paberite kasutamisel kindlasti kleepida paberid maa külge kinni, et paber hüppamisel alt ei libiseks.