Mängu saab kasutada paari leidmise ülesannetes.

Vajalikud vahendid:

Paksule paberile prinditud mängualus, knopkad/korktahvli plastotsaga knopkad, kuum liim, värvilised kummid, lamineerimine või kiletasku, tahvlimarkerid.

Lae mängualus alla siit:

Tegevuse kirjeldus:

  1. Tehke koos õpilastega või meisterda ise valmis mängualused. Mängualuse võib printida kas paksule paberile ja panna kiletaskusse või printida õhukesele paberile, panna kiletaskusse ja liimida papile või hoopiski pikemaks vastupidamiseks lamineerida. Mängualusel kleepida kauboi ja lehma peale tagurpidi knopka.
  2. Mängu alguses kirjutavad õpilased tahvlimarkeriga kiletatud mängualusele ühele poole sõnad ja teisele poole erinevatesse kohtadesse vasted. Näiteks võõrkeele tunnis sõnad ja vasted või matemaatikas tehted ja vastused.
  3. Kes saab valmis, otsib klassist õpilase, kel ka mängualus on valmis ning vahetatakse mängualused.
  4. Õpilane lahendab ülesande, viies kokku õige küsimus-vastus. Kokku viimine käib “lassoga” ehk kumminööriga. Kumminöör asetatakse ümber kauboi ja lehma knopka, justkui kauboi püüaks lassoga lehma.
  5. Kumminöörid asetada klassiruumi erinevatese nurkadesse. Mängulaud on õpilase laual, tuleb tuua omale klassist kumme ühekaupa. Põnev on, kui kumme on erinevat värvi ning iga värv on eri kohas, mängulaud peaks olema aga võimalikult värviline.