Skip to content
Liikuma Kutsuv Kool

Liikuma

Kutsuv Kool

  • Ideepank
  • Ainetund
  • Vahetund
  • Koolitee
  • Koolimaja/-õu
  • Materjalid
  • Võrgustik
    • Liikuma Kutsuv Kool
    • Kuidas osaleda
    • Koolitused
    • Kontakt
Liikuma Kutsuv Kool

Liikuma

Kutsuv Kool

  • Ideepank
  • Ainetund
  • Vahetund
  • Koolitee
  • Koolimaja/-õu
  • Materjalid
  • Võrgustik
    • Liikuma Kutsuv Kool
    • Kuidas osaleda
    • Koolitused
    • Kontakt

Kärbsepiitsamäng

Vajalikud vahendid:

Kärbsepiits, vastuste lehed/tähekaardid/numbrikaardid

Tegevuse kirjeldus:

1. Klassi seinale on kinnitatud vastustelehed
2. Õpilased on kahes kolonnis, esimestel käes kärbsepiitsad.
3. Õpetaja ütleb küsimuse ja õpilased löövad kärbsepiitsaga sobivale vastuselehele.
4. Kärbsepiits antakse nüüd järgmisele õpilasele ja ise minnakse kolonni lõppu.
5. Võidab võistkond, kes saab kõige rohkem õigeid vastuseid.

Erinevad võimalused:

– Eesti keeles saab mängu kasutada näiteks lauselõpumärkide, kaas- ja sulghäälikute või i ja j õppimisel.
– Matemaatikas kasutada näiteks peastarvutamisel.
– Inglise keeles eessõnade õppimisel või vene keeles sõnade soo määramisel.

Tartu Ülikooli sporditeaduste ja füsioteraapia instituudi liikumislabor

  • Ujula 4, 51008 Tartu linn, Eesti
  • Telefon: +372 5192 2440
  • E-post: liikumislabor@ut.ee
  • www.liikumislabor.ut.ee

Leia kiirelt

  • Ideepank
  • Kuidas osaleda
  • Liikuma Kutsuv Kool
  • Koolitused
  • Materjalid
  • Kontakt
  • Teadusuuringud
Kõik õigused kaitstud. TÜ liikumislabor
×